Značka PERU vyhrala medzinárodnú súťaž

Autor: Jan Milata | 19.1.2014 o 16:06 | (upravené 19.1.2014 o 16:22) Karma článku: 4,42 | Prečítané:  266x

Peruánska reklamná kampaňa „Recordarás Peru“ zvíťazila v medzinárodnej kategórii podujatia Territorio and Marketing Awards 2013.

Značka PeruZnačka Peru(Jan Milata)

Toto podujatie sa konalo 20. júna v španielskej Zaragoze. Podľa porotcov kampaň získala prvé miesto za jej účinnosť a vplyv na značku PERU. Aktivity na zviditeľnenie krajiny vo svete má na starosti štátna organizácia PromPeru. Generálny tajomník Aracelly Laca sa k úspechu vyjadril. „Pred dvoma rokmi sme spustili našu prvú kampaň Marca Peru a teraz zbierame plody“.

Kampaň „Recordarás Peru“ vznikla pod taktovkou známej peruánskej režisérky Claudia Llosa. Režisérka je neterou spisovateľa Mario Vargas Llosa. Okrem iného režírovala aj film „La teta asustada“ (Mlieko smútku), ktorý v roku 2009 vyhral cenu Zlatý medveď na Berlínskom medzinárodnom filmovom festivale.

Trojminútové video, ktoré bolo v Španielsku predstavené, rozpráva príbeh muža stredného veku v roku 2032, ako sa pozerá na video z cesty do Peru, ktorú absolvoval v roku 2012. Mladšia verzia muža skúma každý kút krajiny, od púšte, cez hory až po džungľu.

 

Pozrite si toto zaujímavé video a už vás nič neudrží od toho, aby ste Peru navštívili :)

http://www.youtube.com/watch?v=sTUi3JTuRys&list=PL5w-sXAbp8sNhG62jhN7T7EricEykWCx6

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Kotlebovi extrémisti v parlamente: Rozpustiť a vypustiť

Aj keď sú Kotlebovci opatrnejší, nemôžu si pomôcť. Porušujú zákony a stranu treba rozpustiť.

KOŠICE KORZÁR

Poručík Ihnát žiada ministerstvo obrany o degradáciu

Rozdávanie vojenských frčiek sa rozhodol riešiť radikálne.

KULTÚRA

Má najhorší názov, aký kedy film mal. Môže napriek tomu získať Oscara?

Zhodnotili sme šance nominovaných filmov.


Už ste čítali?